Quercis Inkooporder Template
Snel en makkelijk inkooporders maken, versturen en volgen met de Quercis Inkooporder Template. Met behulp van onze template maak je het inkoopproces efficiënter door handmatige taken te automatiseren, zoals het handmatig invoeren van gegevens en het verzenden van e-mails.
Handmatige taken geautomatiseerd
Basic Template | Inkooporder
Inzicht en controle op je inkoopproces
Vereenvoudig het proces voor het invoeren van inkooporders en stel medewerkers in staat om een inkoopbehoefte vast te leggen.
Ontsluit je artikelassortiment (of een deel hiervan) aan al je medewerkers of externen en laat hen zelf de bestellingen aanmaken. Aangemaakte bestellingen landen vervolgens automatisch in Exact Globe. Hier heeft de inkoper inzicht in de behoeftes en kan vervolgens controleren en bepalen onder welke voorwaarden de bestelling het best geplaatst kan worden. Nadat de inkoper de bestelling daadwerkelijk heeft geplaatst, kan de status en voortgang gevolgd worden door de persoon die de bestelling heeft geplaatst.
Stroomlijn je inkoopproces
De Quercis Inkooporder Template biedt een gestroomlijnde manier om inkooporders te beheren en de communicatie tussen bedrijven en leveranciers te verbeteren, waardoor inkoopprocessen efficiënter en effectiever worden.
Efficiëntie
Verminder handmatige taken en automatiseer routinetaken zoals het invoeren van gegevens en het opvolgen van bestellingen. Dit leidt tot een verhoogde efficiëntie en tijdbesparing voor alle betrokken partijen.
Kostenbesparing
Verminder handmatige taken en verbeter de zichtbaarheid en controle over het inkoopproces. Bovendien kan het leiden tot betere afspraken met leveranciers.
Transparantie
Verbeter de zichtbaarheid en transparantie van het inkoopproces door een centrale locatie te creëren voor alle inkooporders, facturen en communicatie tussen leveranciers en de inkoopafdeling.
Eenvoud
Makkelijk toegang tot het online platform en het plaatsen van bestellingen. Het platform zorgt zelf voor de afhandeling. Zo heb je een sneller en eenvoudig inkoopproces.
Basic Template | Inkooporder
Specificaties
Inkooporders maken
De mogelijkheid om inkooporders te maken en te versturen naar leveranciers.
Orderbeheer
Een overzicht van alle geplaatste orders en hun status.
Rapportage
Genereer rapporten over inkooporders, leveranciers, kosten en andere gerelateerde informatie.
Integratie
De template kan worden geïntegreerd met andere systemen, zoals boekhoudsoftware of ERP-systemen.
Beveiliging
Op een veilige manier gebruik maken van onze template door gebruikersauthenticatie, toegangscontrole en data-encryptie om ervoor te zorgen dat gegevens veilig en vertrouwelijk blijven.
Responsiviteit
Gemakkelijk te gebruiken op verschillende apparaten, zoals desktops, laptops, tablets en smartphones.
Basic Template | Inkooporder
Snel online orders invoeren
Doordat deze template is gebouwd op basis van ons low-code application platform, de Quercis Business Portal, ben je in staat om eenvoudig en snel functionaliteiten toe te voegen aan de basis template. Heb je op voorhand al vragen? Wij hebben de meest gestelde vragen voor je beantwoordt.
FAQ
-
Wat is een inkooporder portaal/template?
Een inkooporder portal/template is een online platform dat bedrijven helpt bij het beheren van hun inkoopprocessen. Het biedt functies zoals het plaatsen van bestellingen en het inzien van de leverstatus.
-
Hoe werkt een inkooporder template?
Medewerkers kunnen inloggen op het online platform en bestellingen plaatsen. Het platform zorgt voor de afhandeling van de aanvraag, waardoor het proces sneller en efficiënter wordt.
-
Wat zijn de voordelen van een inkooporder template?
Inkooporder portals bieden voordelen zoals een verhoogde efficiëntie en verbeterde zichtbaarheid.
-
Kan ik de Quercis Inkooporder Template integreren met andere systemen?
Ja, deze kunnen wij integreren met andere systemen zoals boekhoudsoftware, CRM-software en e-commerce platforms.
Ondersteunt
Inkoopafdeling
Quercis Inkooporder Template biedt de inkoopafdeling een geautomatiseerd en gestroomlijnd inkoopproces. Het vereenvoudigt het beheer van inkooporders en vereenvoudigt de communicatie tussen de besteller en de inkoopafdeling.
Buitendienst
Via een mobile device (tablet of phone) zijn medewerkers in staat om direct bestellingen in te leggen bij de inkoopafdeling. Hierbij ligt meteen de juiste behoefte vast en overige gegevens die voor aflevering en administratie belangrijk zijn. Denk aan een juiste afleverlocatie of een project waarop de bestelling geboekt dient te worden.
Tijd voor duidelijkheid?
Wil je dat jouw bedrijfsprocessen duidelijk en overzichtelijk worden? Of wil je het helemaal anders? Laat het ons weten. Bel, stuur een mail of vul het contactformulier in. Wij spreken je graag!