Quercis Dossier Template
Van bedrijven tot overheden en van zorgverleners tot onderwijsinstellingen, elk bedrijf wil graag op een veilige manier documentatie delen en gestructureerd vastleggen. Met de Quercis Dossier Template heb je die optie. Eenvoudig je documentatie presenten, verzamelen en delen met klanten, werknemers of andere belanghebbenden.
De Quercis Dossier Template helpt om jouw informatie veilig te houden, jouw bedrijfsprocessen te verbeteren en kosten te besparen.
Beheer toegangsrechten
Basic Template | Dossier
Verbeter de samenwerking en productiviteit
De Quercis Dossier Template is speciaal ontworpen om veilig toegang te bieden tot vertrouwelijke informatie. Terwijl het tegelijkertijd een eenvoudige en efficiënte manier biedt om documenten en gegevens te delen. Het kan bijvoorbeeld worden gebruikt om medische dossiers te delen tussen artsen en patiënten, of om juridische documenten te delen tussen advocaten en cliënten.
Efficiënter werken en hogere productiviteit
Door het gebruik van de Quercis Dossier Template werk je efficiënter en verhoog je de productiviteit van jouw team. Dit komt omdat informatie gemakkelijk gedeeld kan worden en omdat je snel toegang hebt tot de informatie die je nodig hebt.
Veiligheid
Vertrouwelijke informatie veilig opslaan en delen met degenen die daar toegang toe hebben. Jouw informatie is beschermd tegen ongeautoriseerde toegang en je hebt volledige controle over wie toegang heeft.
Duurzaam
Niet meer afdrukken en verzenden van fysieke documenten, opslag en archivering van documenten en het handmatig beheren van informatie.
Gemak
Gemakkelijk toegang tot jouw elektronische dossiers vanaf elke locatie met een internetverbinding. Niet langer afhankelijk van fysieke documenten of een specifieke locatie om toegang te krijgen tot jouw informatie.
Efficiëntie
Gemakkelijk informatie delen met anderen en samenwerken aan projecten. Stoomlijn de communicatie met klanten en medewerkers.
Basic Template | Dossier
Specificaties
Autorisatie
End-to-end encryptie, gebruikersauthenticatie, en toegangscontrole. Daarnaast houden we rekening met de vereisten van jouw organisatie op het gebied van informatiebeveiliging en gegevensbescherming.
Bestanden
Ondersteunt verschillende soorten bestanden en documenten, zoals PDF’s, Microsoft Office-bestanden en afbeeldingen.
Schaalbaarheid
Makkelijk gebruikers toevoegen en toegangsrechten wijzigen. De template groeit mee met de behoefte van jouw organisatie en de hoeveelheid informatie die wordt opgeslagen en gedeeld.
Samenwerking
Voeg eenvoudig notities toe, wijs taken toe en communicatie tussen gebruikers is mogelijk.
Toegankelijkheid
Toegankelijk vanuit verschillende apparaten en locaties.
Versiebebeheer
Altijd up te date met de laatste versie van de documentatie.
Basic Template | Dossier
Betere samenwerking binnen teams
Heb je behoefte aan een gestructureerde en veilige opslag en deling van informatie binnen je organisatie? Dan is de Quercis Dossier Template de oplossing. Wij snappen dat je op voorhand al vragen hebt. Daarom hebben we meest gestelde vragen alvast voor je beantwoordt.
FAQ
-
Wat zijn de voordelen van het gebruik van de Quercis Dossier Template?
Onder andere het verminderen van tijd die nodig is om documenten te zoeken en te delen, het verbeteren van de samenwerking en communicatie binnen teams.
-
Welke soorten documenten en informatie kunnen worden opgeslagen in de Quercis Dossier Template?
Verschillende soorten documenten en informatie, zoals contracten, facturen, personeelsdossiers, marketingmateriaal, juridische documenten en projectdocumentatie.
-
Wie heeft toegang tot het template?
De toegang kan worden beperkt tot bepaalde personen of groepen binnen een organisatie, afhankelijk van de behoeften van de organisatie. Dit zorgt voor veiligheid en privacy van gevoelige informatie.
-
Hoe kan ik het template implementeren in mijn organisatie?
Het implementeren van de Quercis Dossier Template doen wij, deze integreren we met bijvoorbeeld Exact Synergy, waarbij de template als een presentatie-laag over Synergy heen gelegd wordt.
Ondersteunt
Finance
Financiële documenten opslaan en delen, zoals facturen, betalingsbewijzen, belastingaangiften en budgetplanningen.
Human Resources
Personeelsdossiers opslaan en delen, zoals sollicitatiebrieven, arbeidsovereenkomsten, salarisstroken en beoordelingen.
Marketingafdeling
Marketingmateriaal opslaan en delen, zoals brochures, presentaties, video’s en afbeeldingen.
Juridische afdeling
Juridische documenten opslaan en delen, zoals contracten, correspondentie en procedures.
IT-afdeling
Technische documentatie opslaan en delen, zoals handleidingen, instructies en technische specificaties.
Projectmanagers
Documenten en informatie opslaan en delen die verband houden met lopende projecten, zoals projectplannen, taaklijsten, mijlpalen en communicatie.
Tijd voor duidelijkheid?
Wil je dat jouw bedrijfsprocessen duidelijk en overzichtelijk worden? Of wil je het helemaal anders? Laat het ons weten. Bel, stuur een mail of vul het contactformulier in. Wij spreken je graag!