Skip to main content

De voordelen van de Exact Copernica Connector

Een online e-mailmarketing tool die geïntegreerd is met de Exact database.
Geschreven door Jan Schonewille op .

E-mailmarketing met Exact

Verbeter de online marketing met de Exact Copernica Connector van Quercis. Copernica is krachtige marketingsoftware voor e-mail marketing, webpagina’s, mobile & automatische campagnes. Met deze software speel je in op het online gedrag van je klanten. Bovendien verstuur je relevante e-mails voor betere resultaten. Voor Exact Synergy heeft Quercis een connector gemaakt die Exact samenbrengt met Copernica. Hiermee ben je in staat het beheer van de e-mailmarketing activiteiten grotendeels in de software van Exact te regelen. Gebruik Copernica om slimme e-mailings en marketingcampagnes aan te maken waarbij de connector ervoor zorgt dat de database in Exact leidend is en actueel blijft.

De voordelen van een Exact Copernica connector

1. Doelgroepselectie via Exact aanleveren aan Copernica

Door de connector kun je gericht in Exact Synergy een doelgroep selecteren en mailen. Zo kun je doelgerichte mailings uitsturen, waardoor het percentage van ‘geopende mails’ zal stijgen.

2. Resultaten bewaren

Bewaar de resultaten (klikgedrag) van de e-mailmarketing campagne gemakkelijk in Exact. De informatie wordt teruggeschreven en gekoppeld aan de contactpersonen in Exact. Uitschrijven op nieuwsbrieven wordt rechtstreeks in Exact verwerkt. Daarnaast worden de bounce resultaten geregistreerd in Exact voor verdere actie. Zo wordt de database onmiddellijk opgeschoond.

3. Geautomatiseerde campagnes

In Copernica is het mogelijk om geautomatiseerde campagnes uit te voeren. Naarmate je de klant beter leert kennen schep je waardevolle contactmomenten. Daarnaast communiceer je met hoge mate van relevantie door de krachtige segmentaties vanuit Exact Synergy. Je haalt meer uit e-mailmarketing door de volgende campagnes in te zetten.

  • Gepersonaliseerde nieuwsbrieven: data inzetten bij creatieve en persoonlijke e-mailcampagnes. Wat leidt tot een verhoogde CTR en COR.
  • Klantretentie: behoud klanten met interessante aanbiedingen gebaseerd op klantdata.
  • Herhalingsaankopen: verstuur een e-mail of SMS op het moment dat de klant toe is aan een nieuw product.
  • Verlaten winkelwagen: maak eenvoudig een verlaten winkelwagen e-mailcampagne aan en breng een klant terug naar je platform.
  • Activatiecampagne: na een bepaalde periode kun je klanten gemakkelijk heractiveren door een e-mail te sturen met een persoonlijke aanbieding.
  • Verjaardagscampagne: verstuur een verjaardagscampagne met een persoonlijke kortingsaanbieding.

Zijn dit punten waaruit jij voordeel kunt halen? Je beschikt al over de Exact Copernica connector voor € 50,- per maand.

Meer weten over de Copernica Connector? Neem dan contact met ons op.

E-mailmarketing met Exact

Verbeter de online marketing met de Exact Copernica Connector van Quercis. Copernica is krachtige marketingsoftware voor e-mail marketing, webpagina’s, mobile & automatische campagnes. Met deze software speel je in op het online gedrag van je klanten. Bovendien verstuur je relevante e-mails voor betere resultaten. Voor Exact Synergy heeft Quercis een connector gemaakt die Exact samenbrengt met Copernica. Hiermee ben je in staat het beheer van de e-mailmarketing activiteiten grotendeels in de software van Exact te regelen. Gebruik Copernica om slimme e-mailings en marketingcampagnes aan te maken waarbij de connector ervoor zorgt dat de database in Exact leidend is en actueel blijft.

De voordelen van een Exact Copernica connector

1. Doelgroepselectie via Exact aanleveren aan Copernica

Door de connector kun je gericht in Exact Synergy een doelgroep selecteren en mailen. Zo kun je doelgerichte mailings uitsturen, waardoor het percentage van ‘geopende mails’ zal stijgen.

2. Resultaten bewaren

Bewaar de resultaten (klikgedrag) van de e-mailmarketing campagne gemakkelijk in Exact. De informatie wordt teruggeschreven en gekoppeld aan de contactpersonen in Exact. Uitschrijven op nieuwsbrieven wordt rechtstreeks in Exact verwerkt. Daarnaast worden de bounce resultaten geregistreerd in Exact voor verdere actie. Zo wordt de database onmiddellijk opgeschoond.

3. Geautomatiseerde campagnes

In Copernica is het mogelijk om geautomatiseerde campagnes uit te voeren. Naarmate je de klant beter leert kennen schep je waardevolle contactmomenten. Daarnaast communiceer je met hoge mate van relevantie door de krachtige segmentaties vanuit Exact Synergy. Je haalt meer uit e-mailmarketing door de volgende campagnes in te zetten.

  • Gepersonaliseerde nieuwsbrieven: data inzetten bij creatieve en persoonlijke e-mailcampagnes. Wat leidt tot een verhoogde CTR en COR.
  • Klantretentie: behoud klanten met interessante aanbiedingen gebaseerd op klantdata.
  • Herhalingsaankopen: verstuur een e-mail of SMS op het moment dat de klant toe is aan een nieuw product.
  • Verlaten winkelwagen: maak eenvoudig een verlaten winkelwagen e-mailcampagne aan en breng een klant terug naar je platform.
  • Activatiecampagne: na een bepaalde periode kun je klanten gemakkelijk heractiveren door een e-mail te sturen met een persoonlijke aanbieding.
  • Verjaardagscampagne: verstuur een verjaardagscampagne met een persoonlijke kortingsaanbieding.

Zijn dit punten waaruit jij voordeel kunt halen? Je beschikt al over de Exact Copernica connector voor € 50,- per maand.

Meer weten over de Copernica Connector? Neem dan contact met ons op.

Jan Schonewille

Categorieën

Snel naar…

Vragen?

Tijd voor duidelijkheid!

Bel, mail of vul het contactformulier in. Wij spreken je graag!

Bel: 040-2661780
Mail: info@quercis.nl

×

Hallo!

Heb je een vraag over een van onze producten? Laat Jan je helpen! 

× Hoe kan ik je helpen?