Skip to main content

Update issue ScanSys bij logistieke afstemming

Geschreven door Jan Schonewille op .

Update issue ScanSys bij logistieke afstemming in relatie tot Exact Globe b417 SP1 en hoger.

Onlangs werden wij geconfronteerd met een update issue van Exact Globe batch 417 SP1 en hoger. Gebruik je ImageCapture voor de matching op bestellingen en ontvangsten in Exact? Dan kan dit bepaalde gevolgen hebben.  

Voor wie is dit van toepassing? 

  1. Wanneer je gebruik maakt van Exact Globe batch 417 SP1 of hoger.
  2. Daarnaast gebruik maakt van ImageCapture om te boeken op bestellingen en/of ontvangsten in Globe.
  3. Daarbij in Globe gebruik maakt van artikelen met een verschil tussen de inkoop- en verkoopeenheid. 

Als een van de bovengenoemde punten niet aan de orde is dan hoeft er niets te gebeuren. Als alle drie de punten van toepassing zijn, is de onderstaande actie nodig.

Om deze update issue op te kunnen lossen moet het volgende gebeuren: 

Er moet een kleine aanpassing gedaan worden in de ImageCapture manager, waarna je weer probleemloos verder kunt werken. 

Je kunt voor deze aanpassing contact opnemen met Quercis Support.

Update issue ScanSys bij logistieke afstemming in relatie tot Exact Globe b417 SP1 en hoger.

Onlangs werden wij geconfronteerd met een update issue van Exact Globe batch 417 SP1 en hoger. Gebruik je ImageCapture voor de matching op bestellingen en ontvangsten in Exact? Dan kan dit bepaalde gevolgen hebben.  

Voor wie is dit van toepassing? 

  1. Wanneer je gebruik maakt van Exact Globe batch 417 SP1 of hoger.
  2. Daarnaast gebruik maakt van ImageCapture om te boeken op bestellingen en/of ontvangsten in Globe.
  3. Daarbij in Globe gebruik maakt van artikelen met een verschil tussen de inkoop- en verkoopeenheid. 

Als een van de bovengenoemde punten niet aan de orde is dan hoeft er niets te gebeuren. Als alle drie de punten van toepassing zijn, is de onderstaande actie nodig.

Om deze update issue op te kunnen lossen moet het volgende gebeuren: 

Er moet een kleine aanpassing gedaan worden in de ImageCapture manager, waarna je weer probleemloos verder kunt werken. 

Je kunt voor deze aanpassing contact opnemen met Quercis Support.

Jan Schonewille

Categorieën

Snel naar…

Vragen?

Tijd voor duidelijkheid!

Bel, mail of vul het contactformulier in. Wij spreken je graag!

Bel: 040-2661780
Mail: info@quercis.nl

×

Hallo!

Heb je een vraag over een van onze producten? Laat Jan je helpen! 

× Hoe kan ik je helpen?